5 Nisan 2010 Pazartesi

Düşünceler düşünceler...

Düşüncelerden uyuyamaz ya insan, çok iyi uyuyamadım dün gece.

Bir çok yeri, bir çok insanı, olmuşları, olacakları, olabileceklerden duyulan korkuları, olmayabileceklerden duyulan ön pişmanlığı...

Yola çıkacak olmanın verdiği karmaşıklık bu yine. Her yolculuktan önce arap saçına dönen duygular silsilesi...

Hep havasını koklamak istediğim, insanların seslerini kendi kulaklarımla duymak istediğim yere gitmeden bir önce: Paris!

Şimdi çok yakın geliyor, ulaşılır geliyor; dünyadaki her şey ama her şey o kadar ulaşılır geliyor ki büyüsünü kaybediyor.

-----

Diğer günlere nispeten daha güzel hava bugün. Paskalya tatili... İnsanlar parklarda, çoluk çocuk, çoğu gülümsüyor. Enerji veriyor.

Bisikletimle dolaştım bir müddet, parktan geçtim, kapalı dükkanlarla dolu sessiz sokaklardan geçtim, derin nefesler aldım, derin nefesler verdim. Hayaller kurdum, temiz hava depoladım ciğerlerime. Dolaştıkça çözüldüm. Kendime yaklaştım.

Akşam yağmuru bastırmadan döndüm.

Dönmeden önce "nazar market"e uğradım.

----Yarın yine yollardayım.

Evet var, söylemek istediğim daha bir sürü şey...


1 yorum:

  1. Nazar market :) Hollanda'da part time çalışacağım yer orası. Sahibi Çorum'lu hemşehrimdir.

    YanıtlaSil